تجربیات مالی

ساخت وبلاگ

مشاوره مالیاتی رایگان

 

اگر از خانه تعطیلات یا واحد مسکونی دیگری که اجاره می‌کنید استفاده شخصی دارید، باید هزینه‌های خود را بین استفاده اجاره و استفاده شخصی تقسیم کنید. به شکل‌گیری روزهای استفاده شخصی و نحوه تقسیم هزینه‌ها در نشریه 527 مراجعه کنید. اگر هزینه‌های شما برای استفاده از اجاره بیشتر از درآمد اجاره شما باشد، ممکن است نتوانید تمام هزینه‌های اجاره را کسر کنید. نحوه محاسبه درآمد و کسورات اجاره را در نشریه 527 ببینید. آیا شما دارای املاک و مستغلاتی هستید که اجاره می دهید؟ علاوه بر پتانسیل رشد منظم درآمد و سرمایه، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کسرهایی را ارائه می دهد که می تواند مالیات بر درآمد را بر سود شما کاهش دهد.

اما ابتدا در نظر بگیرید که چه نوع سرمایه گذار املاک و مستغلات هستید. آیا شما یک سرمایه گذار منفعل هستید یا یک حرفه ای املاک و مستغلات؟ طبقه بندی شما به عنوان یکی یا دیگری تعیین می کند که چگونه با درآمد و زیان شما برخورد می شود.

اقلام کلیدی
صاحبان املاک اجاره ای می توانند هزینه های مالکیت، نگهداری و بهره برداری از ملک را کسر کنند.
اکثر املاک اجاره ای مسکونی با نرخ 3.636٪ در سال به مدت 27.5 سال مستهلک می شوند - چیزی که IRS "عمر مفید" ملک را در نظر می گیرد.
فقط ارزش ساختمان ها قابل استهلاک است. شما نمی توانید زمین را مستهلک کنید زیرا هرگز "استفاده نمی شود".
نحوه پرداخت مالیات بر درآمد و زیان به میزان مشارکت شما در ملک اجاره ای بستگی دارد.
برخورد مالیاتی بر درآمد و زیان
املاک و مستغلات به طور کلی یک فعالیت منفعل در نظر گرفته می شود. با این حال، سطح مشارکت شما نحوه مالیات بر درآمد و زیان هایی را که دارایی ایجاد می کند تعیین می کند

متخصصان املاک و مستغلات
خدمات درآمد داخلی (IRS) یک متخصص املاک و مستغلات را کسی تعریف می کند که بیش از نیمی از ساعات کاری خود را در کسب و کار اجاره می گذراند. این ممکن است شامل توسعه، ساخت و ساز، تملک و مدیریت باشد. همچنین باید بیش از 750 ساعت در سال را به کار در املاک اجاره ای خود اختصاص دهید تا به عنوان یک حرفه ای واجد شرایط شوید.

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 16:48

مشاوره مالیاتی رایگان

 

از آنجایی که اصول حسابداری در سراسر جهان متفاوت است، سرمایه گذاران باید هنگام مقایسه صورت های مالی شرکت های کشورهای مختلف احتیاط کنند. موضوع تفاوت اصول حسابداری در بازارهای بالغ کمتر نگران کننده است. با این حال، باید احتیاط کرد، زیرا هنوز تحت بسیاری از اصول حسابداری، برای تحریف عدد وجود دارد.

چه کسی اصول و استانداردهای حسابداری را تعیین می کند؟
نهادهای مختلفی مسئول تنظیم استانداردهای حسابداری هستند. در ایالات متحده، GAAP توسط هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB) تنظیم می شود. در اروپا و جاهای دیگر، IFRS توسط هیئت استانداردهای حسابداری بین المللی (IASB) ایجاد شده است.

چگونه IFRS با GAAP متفاوت است؟
IFRS یک رویکرد مبتنی بر استاندارد است که در سطح بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که GAAP یک سیستم مبتنی بر قوانین است که عمدتاً در ایالات متحده استفاده می‌شود. GAAP ایستا تر است.

 

چندین تفاوت روش شناختی بین این دو سیستم وجود دارد. به عنوان مثال، GAAP به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا از روش First in, First out (FIFO) یا Last in, First out (LIFO) به عنوان روش هزینه موجودی استفاده کنند. با این حال، LIFO طبق IFRS.4 ممنوع است

اصول حسابداری اولین بار چه زمانی مطرح شد؟
قدمت اصول استاندارد حسابداری به زمان ظهور حسابداری دوطرفه در قرن‌های 15 و 16 برمی‌گردد که یک دفتر کل با ثبت‌های مشابه برای دارایی‌ها و بدهی‌ها معرفی کرد. در آن زمان سکوی پرشی برای ظهور تجارت و سرمایه داری فراهم کرد. مؤسسه حسابداران رسمی آمریکا و بورس اوراق بهادار نیویورک تلاش کردند اولین استانداردهای حسابداری را برای استفاده توسط شرکت ها در ایالات متحده در دهه 1930 راه اندازی کنند.

برخی از انتقادات به اصول حسابداری چیست؟
منتقدان سیستم های حسابداری مبتنی بر اصول می گویند که آنها می توانند آزادی بسیار زیادی را به شرکت ها بدهند و شفافیت را تجویز نمی کنند. آنها معتقدند از آنجایی که شرکت ها مجبور نیستند از قوانین خاصی پیروی کنند، گزارش آنها ممکن است تصویری نادرست از سلامت مالی آنها ارائه دهد. در مورد روش‌های مبتنی بر قوانین مانند GAAP، قوانین پیچیده می‌تواند باعث ایجاد عوارض غیرضروری در تهیه صورت‌های مالی شود. این منتقدان ادعا می کنند که داشتن قوانین سختگیرانه به این معنی است که شرکت ها باید مقدار ناعادلانه ای از منابع خود را برای مطابقت با استانداردهای صنعت خرج کنند.

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 439 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 16:44

مشاوره مالیاتی رایگان

ماشین حساب مالیات بر درآمد یک ابزار آنلاین با استفاده آسان است که به شما کمک می کند پس از ارائه بودجه اتحادیه، مالیات خود را بر اساس درآمد خود تخمین بزنید. ما ابزار خود را مطابق با تغییرات مالیات بر درآمد پیشنهادی در بودجه اتحادیه 2022-23 به روز کرده ایم.

چگونه از ماشین حساب مالیات بر درآمد برای سال مالی 23-2022 (AY 2023-24) استفاده کنیم؟
مراحل زیر برای استفاده از ماشین حساب مالیاتی آمده است:
1. سال مالی را انتخاب کنید که می خواهید مالیات شما برای آن محاسبه شود.

2. سن خود را بر اساس آن انتخاب کنید. بدهی مالیاتی در هند بر اساس گروه های سنی متفاوت است.

3. روی «برو به مرحله بعد» کلیک کنید

4. حقوق مشمول مالیات خود یعنی حقوق را پس از کسر معافیت های مختلف مانند HRA، LTA، کسر استاندارد و غیره وارد کنید. (اگر می خواهید بدهی مالیاتی خود را تحت اسلب های مالیاتی قدیمی بدانید)

در غیر این صورت، فقط حقوق خود را وارد کنید، یعنی حقوق، بدون استفاده از معافیت هایی مانند HRA، LTA، کسر استاندارد، مالیات حرفه ای و غیره. (اگر می خواهید بدهی مالیاتی خود را تحت اسلب مالیاتی جدید بدانید)

5. همراه با حقوق مشمول مالیات، باید جزئیات دیگری مانند درآمد سود، درآمد اجاره، سود پرداختی بابت وام مسکن برای اجاره، و سود پرداختی به وام برای املاک خود سکونتی را وارد کنید.

6. برای درآمد حاصل از دارایی های دیجیتال، درآمد خالص را وارد کنید (ملاحظه فروش منهای هزینه اکتساب)، این درآمد مشمول مالیات 30٪ به اضافه هزینه اضافی و اضافی است.

7. دوباره بر روی «برو به مرحله بعدی» کلیک کنید.

8. در صورتی که می خواهید مالیات خود را در صفحات مالیاتی قدیمی محاسبه کنید، باید سرمایه گذاری های صرفه جویی مالیاتی خود را در بخش 80C، 80D، 80G، 80E و 80TTA وارد کنید.

9. برای دریافت بدهی مالیاتی خود، روی "محاسبه" کلیک کنید. همچنین می توانید مقایسه بدهی مالیاتی قبل از بودجه و پس از بودجه (تبلیغ مالیاتی قدیمی و اسلب مالیاتی جدید) را مشاهده کنید.

توجه: هر قسمتی که قابل اجرا نیست، می توانید "0" را وارد کنید.

شما حتی می توانید محاسبه مالیات خود را بر روی نامه خود دریافت کنید.

نحوه محاسبه مالیات بر درآمد (نمونه مثال را ببینید)
محاسبه مالیات بر درآمد برای حقوق بگیران

درآمد حاصل از حقوق حاصل جمع حقوق پایه + HRA + کمک هزینه ویژه + کمک هزینه حمل و نقل + هر کمک هزینه دیگری است. برخی از اجزای حقوق شما از مالیات معاف هستند، مانند بازپرداخت قبوض تلفن، کمک هزینه سفر. اگر HRA دریافت می‌کنید و با اجاره زندگی می‌کنید، می‌توانید از HRA درخواست معافیت کنید. با استفاده از این ماشین حساب HRA، بخش معافیت HRA را محاسبه کنید.

علاوه بر این معافیت‌ها، کسر استاندارد 40,000 روپیه در بودجه 2018 معرفی شد. این مقدار در بودجه 2019 به 50,000 روپیه افزایش یافته است.

در صورت انتخاب رژیم مالیاتی جدید، این معافیت ها در دسترس شما نخواهد بود.

بیایید محاسبه مالیات بر درآمد را در صفحات مالیاتی فعلی و صفحات مالیاتی جدید (اختیاری) به عنوان مثال درک کنیم. نها حقوق پایه 100000 روپیه در ماه دریافت می کند. HRA 50000 روپیه. کمک هزینه ویژه 21000 روپیه در ماه. LTA سالانه 20000 روپیه. نها 40000 روپیه اجاره می دهد و در دهلی زندگی می کند.

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 16:07

مشاوره مالیاتی رایگان

 

در نتیجه، تغییر خالص در بدهی عمومی، ناشی از این اصلاحات مالی بالقوه، به بزرگی نسبی این پنج اثر بستگی دارد، که اساساً به ارزش شش متغیر بستگی دارد، همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است.

مهمترین عامل تأثیرگذار بر تغییر در بدهی عمومی، در صورت حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده، افزایش تعداد کاربران جدیدی است که خدمات بهداشت ملی باید در آن حضور داشته باشند. این اساساً به مقدار کشش و نرخ مالیات بستگی دارد. جدول 1 نتایج کشش های مختلف و نرخ های مالیاتی را بر حسب درصد افزایش مصرف کنندگان بهداشت عمومی نشان می دهد.

برای کشش هایی در محدوده بین 675/0- و 975/0-، اگر نرخ مالیات بر ارزش افزوده 21 درصد اعمال شود، افزایش تعداد استفاده کنندگان از خدمات بهداشتی عمومی بین 23/4 تا 12/6 درصد خواهد بود. سپس افزایش انباشته بدهی عمومی در بازه زمانی پنج ساله بین 2092 تا 9227 میلیون یورو برآورد می شود. شکل 3 را ببینید.

افزایش تعداد بیماران تحت مراقبت های بهداشتی عمومی که نتیجه خنثی از نظر بدهی عمومی ایجاد می کند 3.68٪ است. Ceteris paribus، کمتر از این نرخ، نسبت بدهی عمومی کاهش خواهد یافت.

در مورد کاهش تاثیر بر بدهی عمومی، اگر قرار بود معافیت مالیات بر ارزش افزوده حذف شود، سوال مربوطه این است که تا چه اندازه به جای نرخ مالیات 21% بهتر است نرخ کاهش یافته (10%) یا حتی تعیین شود. نرخ فوق العاده کاهش یافته (4٪). همانطور که در شکل 4 نشان داده شده است، برای نرخ انتقال کاربران از خدمات بهداشتی خصوصی به دولتی 18/5 درصد، نرخ متوسط ​​10 درصدی است که افزایش بدهی عمومی را به حداقل می رساند. این منحنی یادآور منحنی لافر است که درآمدهای مالیاتی و نرخ های مالیاتی را به هم مرتبط می کند.

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 16:06

مشاوره مالیاتی رایگان

 

صورت‌های مالی سوابق کتبی هستند که فعالیت‌های تجاری و عملکرد مالی یک شرکت را نشان می‌دهند. صورت‌های مالی اغلب توسط سازمان‌های دولتی، حسابداران، شرکت‌ها و غیره برای اطمینان از صحت و برای اهداف مالیاتی، تامین مالی یا سرمایه‌گذاری حسابرسی می‌شوند. صورتهای مالی شامل

ترازنامه
صورت حساب درآمد
صورت جریان نقدی
اقلام کلیدی
صورت‌های مالی سوابق کتبی هستند که فعالیت‌های تجاری و عملکرد مالی یک شرکت را نشان می‌دهند.
ترازنامه یک نمای کلی از دارایی ها، بدهی ها و حقوق صاحبان سهام را به عنوان یک عکس فوری در زمان ارائه می دهد.
صورت سود و زیان در درجه اول بر درآمدها و هزینه های یک شرکت در یک دوره خاص تمرکز دارد. هنگامی که هزینه ها از درآمدها کم می شود، صورت حساب رقم سود یک شرکت به نام درآمد خالص را تولید می کند.
صورت جریان نقدی (CFS) اندازه گیری می کند که چگونه یک شرکت پول نقد برای پرداخت تعهدات بدهی خود، تأمین مالی هزینه های عملیاتی خود و سرمایه گذاری های سرمایه گذاری می کند. درک صورت های مالی.
سرمایه گذاران و تحلیلگران مالی برای تجزیه و تحلیل عملکرد یک شرکت و پیش بینی جهت آینده قیمت سهام شرکت به داده های مالی تکیه می کنند. یکی از مهم ترین منابع داده های مالی قابل اعتماد و حسابرسی شده، گزارش سالانه است که حاوی صورت های مالی شرکت است.

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 15:46

مشاوره مالیاتی رایگان

 

در صورتی که کسر مالیات در سال 2018 و پرداخت های مالیاتی تخمینی کوتاهی شود، معافیت جریمه گسترده در دسترس است. بازپرداخت برای کسانی که قبلاً جریمه کم‌پرداخت 2018 را پرداخت کرده‌اند در دسترس است
در صورتی که مالیات بر درآمد فدرال و پرداخت مالیات تخمینی کمتر از کل بدهی مالیاتی آنها در سال 2018 باشد، IRS آستانه مورد نیاز برای مالیات دهندگان خاصی را به 80 درصد کاهش داد. به طور کلی، مالیات دهندگان باید حداقل 90 درصد از مبلغ را بپردازند. صورتحساب مالیاتی آنها در طول سال برای جلوگیری از جریمه کم پرداختی هنگام ثبت پرونده. در 16 ژانویه 2019، IRS آستانه کمتر پرداختی را به 85 درصد و در 22 مارس 2019، IRS آن را به 80 درصد برای سال مالیاتی 2018 کاهش داد.

این تخفیف جریمه اضافی برای سال مالیاتی 2018 به این معنی است که IRS از جریمه مالیاتی تخمینی برای هر مالیات دهنده ای که حداقل 80 درصد از کل بدهی مالیاتی خود را در طول سال از طریق کسر مالیات بر درآمد فدرال، پرداخت های مالیاتی برآورد شده سه ماهه یا ترکیبی از مالیات پرداخت کرده است چشم پوشی می کند. این دو

مودیان مالیاتی که هنوز تشکیل پرونده نداده اند باید به صورت الکترونیکی تشکیل پرونده دهند. نرم‌افزار مالیاتی به‌روزرسانی شد و از آستانه کم‌پرداخت جدید استفاده می‌کند و میزان مالیات بدهی و جریمه‌ها یا معافیت‌های اعمال شده را تعیین می‌کند. این تخفیف جریمه همچنین در بازنگری دستورالعمل‌های فرم 2210، کم‌پرداخت مالیات برآورد شده توسط افراد، املاک و امانت گنجانده شده است.

مالیات دهندگانی که قبلاً اظهارنامه مالیاتی فدرال 2018 خود را ارسال کرده اند، اما واجد شرایط این تخفیف گسترده هستند، می توانند بازپرداخت هر مبلغ جریمه مالیاتی تخمینی را که قبلاً پرداخت یا ارزیابی شده است، درخواست کنند. برای مطالبه بازپرداخت، آنها فرم 843، ادعای بازپرداخت و درخواست کاهش را ارسال می کنند. مالیات دهندگان نمی توانند این فرم را به صورت الکترونیکی ارسال کنند. آنها باید عبارت "80% معافیت از جریمه مالیاتی تخمینی" را در خط 7 فرم 843 درج کنند. تعهدات مالیاتی خوداشتغال من چیست؟
به عنوان یک فرد خوداشتغال، عموماً باید اظهارنامه سالانه ارائه دهید و هر سه ماه یکبار مالیات برآورد شده را بپردازید.

افراد خوداشتغال عموماً باید مالیات خوداشتغالی (SE) و همچنین مالیات بر درآمد را بپردازند. مالیات SE یک مالیات تامین اجتماعی و مدیکر است که عمدتاً برای افرادی است که برای خودشان کار می کنند. این مالیات مشابه مالیات های تامین اجتماعی و مدیکر است که از حقوق اکثر حقوق بگیران کسر می شود. به طور کلی، عبارت "مالیات بر خوداشتغالی" فقط به مالیات های تامین اجتماعی و مدیکر اشاره دارد و نه هر مالیات دیگری (مانند مالیات بر درآمد).

قبل از اینکه بتوانید تعیین کنید که مشمول مالیات بر درآمد خوداشتغالی هستید یا خیر، باید سود خالص یا زیان خالص کسب و کار خود را محاسبه کنید. شما این کار را با کم کردن هزینه های کسب و کارتان از درآمد کسب و کارتان انجام می دهید. اگر مخارج شما کمتر از درآمد شما باشد، تفاوت سود خالص است و بخشی از درآمد شما در صفحه 1 فرم 1040 یا 1040-SR می شود. اگر هزینه های شما بیشتر از درآمد شما باشد، تفاوت آن زیان خالص است. معمولاً می‌توانید زیان خود را از درآمد ناخالص در صفحه 1 فرم 1040 یا 1040-SR کسر کنید. اما در برخی شرایط ضرر شما محدود است. مراجعه کنید به میخانه. 334، راهنمای مالیاتی برای مشاغل کوچک (برای افرادی که از جدول C استفاده می کنند) برای اطلاعات بیشتر.

اگر درآمد خالص شما از خوداشتغالی 400 دلار یا بیشتر باشد، باید اظهارنامه مالیات بر درآمد را ارسال کنید. اگر درآمد خالص شما از خوداشتغالی کمتر از 400 دلار بود، در صورتی که سایر شرایط ثبت نام در فرم 1040 و دستورالعمل‌های PDF 1040-SR را برآورده کنید، همچنان باید اظهارنامه مالیات بر درآمد را ارسال کنید.

بازگشت به بالا

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 13:32

مشاوره مالیاتی رایگان

 

در صورتی که کسر مالیات در سال 2018 و پرداخت های مالیاتی تخمینی کوتاهی شود، معافیت جریمه گسترده در دسترس است. بازپرداخت برای کسانی که قبلاً جریمه کم‌پرداخت 2018 را پرداخت کرده‌اند در دسترس است
در صورتی که مالیات بر درآمد فدرال و پرداخت مالیات تخمینی کمتر از کل بدهی مالیاتی آنها در سال 2018 باشد، IRS آستانه مورد نیاز برای مالیات دهندگان خاصی را به 80 درصد کاهش داد. به طور کلی، مالیات دهندگان باید حداقل 90 درصد از مبلغ را بپردازند. صورتحساب مالیاتی آنها در طول سال برای جلوگیری از جریمه کم پرداختی هنگام ثبت پرونده. در 16 ژانویه 2019، IRS آستانه کمتر پرداختی را به 85 درصد و در 22 مارس 2019، IRS آن را به 80 درصد برای سال مالیاتی 2018 کاهش داد.

این تخفیف جریمه اضافی برای سال مالیاتی 2018 به این معنی است که IRS از جریمه مالیاتی تخمینی برای هر مالیات دهنده ای که حداقل 80 درصد از کل بدهی مالیاتی خود را در طول سال از طریق کسر مالیات بر درآمد فدرال، پرداخت های مالیاتی برآورد شده سه ماهه یا ترکیبی از مالیات پرداخت کرده است چشم پوشی می کند. این دو

مودیان مالیاتی که هنوز تشکیل پرونده نداده اند باید به صورت الکترونیکی تشکیل پرونده دهند. نرم‌افزار مالیاتی به‌روزرسانی شد و از آستانه کم‌پرداخت جدید استفاده می‌کند و میزان مالیات بدهی و جریمه‌ها یا معافیت‌های اعمال شده را تعیین می‌کند. این تخفیف جریمه همچنین در بازنگری دستورالعمل‌های فرم 2210، کم‌پرداخت مالیات برآورد شده توسط افراد، املاک و امانت گنجانده شده است.

مالیات دهندگانی که قبلاً اظهارنامه مالیاتی فدرال 2018 خود را ارسال کرده اند، اما واجد شرایط این تخفیف گسترده هستند، می توانند بازپرداخت هر مبلغ جریمه مالیاتی تخمینی را که قبلاً پرداخت یا ارزیابی شده است، درخواست کنند. برای مطالبه بازپرداخت، آنها فرم 843، ادعای بازپرداخت و درخواست کاهش را ارسال می کنند. مالیات دهندگان نمی توانند این فرم را به صورت الکترونیکی ارسال کنند. آنها باید عبارت "80% معافیت از جریمه مالیاتی تخمینی" را در خط 7 فرم 843 درج کنند. تعهدات مالیاتی خوداشتغال من چیست؟
به عنوان یک فرد خوداشتغال، عموماً باید اظهارنامه سالانه ارائه دهید و هر سه ماه یکبار مالیات برآورد شده را بپردازید.

افراد خوداشتغال عموماً باید مالیات خوداشتغالی (SE) و همچنین مالیات بر درآمد را بپردازند. مالیات SE یک مالیات تامین اجتماعی و مدیکر است که عمدتاً برای افرادی است که برای خودشان کار می کنند. این مالیات مشابه مالیات های تامین اجتماعی و مدیکر است که از حقوق اکثر حقوق بگیران کسر می شود. به طور کلی، عبارت "مالیات بر خوداشتغالی" فقط به مالیات های تامین اجتماعی و مدیکر اشاره دارد و نه هر مالیات دیگری (مانند مالیات بر درآمد).

قبل از اینکه بتوانید تعیین کنید که مشمول مالیات بر درآمد خوداشتغالی هستید یا خیر، باید سود خالص یا زیان خالص کسب و کار خود را محاسبه کنید. شما این کار را با کم کردن هزینه های کسب و کارتان از درآمد کسب و کارتان انجام می دهید. اگر مخارج شما کمتر از درآمد شما باشد، تفاوت سود خالص است و بخشی از درآمد شما در صفحه 1 فرم 1040 یا 1040-SR می شود. اگر هزینه های شما بیشتر از درآمد شما باشد، تفاوت آن زیان خالص است. معمولاً می‌توانید زیان خود را از درآمد ناخالص در صفحه 1 فرم 1040 یا 1040-SR کسر کنید. اما در برخی شرایط ضرر شما محدود است. مراجعه کنید به میخانه. 334، راهنمای مالیاتی برای مشاغل کوچک (برای افرادی که از جدول C استفاده می کنند) برای اطلاعات بیشتر.

اگر درآمد خالص شما از خوداشتغالی 400 دلار یا بیشتر باشد، باید اظهارنامه مالیات بر درآمد را ارسال کنید. اگر درآمد خالص شما از خوداشتغالی کمتر از 400 دلار بود، در صورتی که سایر شرایط ثبت نام در فرم 1040 و دستورالعمل‌های PDF 1040-SR را برآورده کنید، همچنان باید اظهارنامه مالیات بر درآمد را ارسال کنید.

بازگشت به بالا

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 13:32

مشاوره مالیاتی رایگان

 

حسابداری و حسابداری از وظایف محوری در هر سازمانی هستند. آنها وضعیت مالی سازمان را اندازه گیری و بررسی می کنند و داده های ارزشمندی را برای تصمیم گیری های تجاری ارائه می دهند. در نتیجه، این زمینه ها به دقت و مهارت های سازمانی عالی نیاز دارند. تعریف و درک بهتر مهارت‌ها و ویژگی‌های یک حسابدار می‌تواند تضمین کند که شما متناسب با آن را استخدام می‌کنید.

چه ویژگی هایی یک حسابدار خوب را می سازد؟
یک حسابدار برای موفقیت به مهارت ها و ویژگی های بسیار متنوعی نیاز دارد. این فقط در مورد صلاحیت های شغلی نیست، بلکه در مورد مهارت های نرم نیز است. در اینجا برخی از بهترین ویژگی های حسابدار آورده شده است.

1. احساس قوی از اخلاق
اخلاق و صداقت از ویژگی های ارزشمند در یک حسابدار است. آنها باید درست را از نادرست تشخیص دهند و همیشه در فعالیت های حسابداری و حسابداری خود صداقت نشان دهند.

2. یادگیری مداوم
در حالی که حسابداران نیاز به درک قوی از اصول اولیه دارند، آنها همچنین باید علاقه خود را به به روز نگه داشتن نشان دهند. با معرفی اصول، قوانین و مالیات های جدید، رشته حسابداری همواره در حال تغییر است. حسابداران باید اطمینان حاصل کنند که درک کاملی از آخرین اخبار و تحولات در زمینه خود دارند. امروزه فناوری نقش بیشتری در صنعت ایفا می کند و حسابداران باید از این روندهای نوظهور آگاه باشند. حسابداری که به یادگیری ادامه نمی دهد، در درازمدت یک دارایی برای یک سازمان باقی نمی ماند.

3. تأکید بر دقت
برای حسابداران ضروری است که در کار خود دقیق باشند. قرار دادن اشتباه ارقام یا حتی کاما ممکن است خطرات مالی زیادی را برای یک سازمان ایجاد کند. به این ترتیب، حسابداران باید روی جزئیات تمرکز کنند و بر دقت کار تاکید زیادی داشته باشند. حسابداران باید مهارت بررسی مضاعف کار خود را تا جایی که طبیعت دوم برای آنها باشد، توسعه داده باشند.

4. مهارت های سازمانی
حسابداران باید روزانه با بسیاری از اسناد، اعداد و داده ها سر و کار داشته باشند. برای حفظ همه این جزئیات و دسترسی به اطلاعات مناسب به شیوه ای کارآمد، آنها باید مهارت های سازمانی عالی را از خود نشان دهند.

 

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 100 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 16:43

مشاوره مالیاتی رایگان

 

FICA، FUTA، Medicare، و اکثر مالیات های حقوق و دستمزد ایالتی با نرخ های ثابت با سقف مشخصی در مبلغ مشمول مالیات خاص اعمال می شود. این مالیات ها برای حمایت از برنامه های خاص مشخص شده با آنها درآمد ایجاد می کند. کارفرمایان ملزم به کسر مالیات بر درآمد و حقوق و دستمزد در غرامت کارکنان و پرداخت مبالغ بازداشت شده به همراه سهم خود کارفرمایان از مالیات حقوق و دستمزد، مستقیماً به IRS هستند.

مالیات فروش و استفاده
مالیات‌های فروش و استفاده به قیمت‌های کالاها یا هزینه‌های دریافتی خدمات اضافه می‌شود و توسط فروشندگان یا ارائه‌دهندگان خدمات جمع‌آوری می‌شود که باید مستقیماً آنها را به دولت فدرال، ایالتی یا محلی که مالیات را اعمال می‌کنند، پرداخت کنند. بیشتر این مالیات ها فقط به مبلغی اعمال می شود که از مصرف کننده نهایی محصول یا خدمات دریافت می شود. اقلام مشمول این مالیات ها و نرخ های قابل اعمال بر اساس حوزه های قضایی متفاوت است. اکثر سیستم ها غذاها و داروها را از مالیات فروش معاف می کنند. مالیات فروش و استفاده معمولاً به طور جداگانه در صورتحساب ها بیان می شود

مالیات بر ارزش افزوده
سیستم های مالیات بر ارزش افزوده، که به طور گسترده در خارج از ایالات متحده استفاده می شود، با مالیات های فروش و استفاده متفاوت است، زیرا مالیات بر ارزش افزوده عموماً در هر مرحله از مبادله یا انتقال کالا اعمال می شود، نه صرفاً بر اساس قیمت معامله برای مصرف کننده نهایی.

منابع درآمد مالیاتی در بین کشورها متفاوت است
ایالات متحده در درجه اول به مالیات بر درآمد افراد برای درآمد متکی است. مالیات بر درآمد فردی تحمیل شده در سطوح فدرال، ایالتی و محلی بیشترین بخش از کل درآمد مالیاتی ایالات متحده را تشکیل می دهد که در سال 2019 41.5 درصد برآورد شده است. مالیات های بیمه اجتماعی 24.9 درصد از کل درآمد مالیاتی را تشکیل می دهند. مالیات بر مصرف (یعنی مالیات غیر مستقیم و مالیات فروش و استفاده) به 17.6٪ رسید. و مالیات بر دارایی 12.1 درصد بوده است. مالیات بر درآمد شرکتی تنها 9/3 درصد بود

در میان 37 کشور (از جمله ایالات متحده) که سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) را تشکیل می دهند، اتکای نسبی به منابع درآمدی مختلف متفاوت است. به طور قابل توجهی، ایالات متحده تنها کشوری است که مالیات بر ارزش افزوده ندارد.

در سال 2019، میانگین درصد ساده کل درآمد بر اساس منبع برای همه 37 کشور OECD از جمله ایالات متحده عبارت بود از: مالیات بر مصرف (مالیات بر ارزش افزوده، مالیات غیر مستقیم، و مالیات فروش و استفاده)، 32.3٪ از کل درآمد مالیاتی؛ مالیات بیمه اجتماعی 25.7%; مالیات بر درآمد افراد، 24٪؛ و مالیات بر دارایی، 5.6٪. مالیات بر درآمد شرکت ها 9.6 درصد است.

این میانگین‌های کلی OECD با درصدهای ایالات متحده برای برخی منابع تفاوت زیادی دارد. به عنوان مثال، همانطور که در بالا ذکر شد، ایالات متحده به مراتب کمتر از کل درآمد مالیاتی خود را از مالیات بر مصرف دریافت می کند، تنها 17.6٪، اما بخش بسیار بیشتری از مالیات بر درآمد، 41.5٪ دریافت می کند.

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت: 15:51

مشاوره مالیاتی رایگان

 

کد مالیاتی ایالات متحده به شرکت ها اجازه می دهد تا موجودی های خود را بر اساس روش آخرین ورود اول (LIFO) ارزش گذاری کنند، در حالی که برخی از شرکت ها روش اولین در اولین خروجی (FIFO) را برای گزارشگری مالی انتخاب می کنند. در طول دوره‌های افزایش هزینه‌ها و زمانی که موجودی‌های شرکت برای فروش طولانی‌مدت طول می‌کشد، تفاوت‌های موقتی بین دفاتر مالیاتی و مالی ایجاد می‌شود که منجر به بدهی مالیاتی معوق می‌شود.


یک شرکت نفتی با نرخ مالیات 30 درصد را در نظر بگیرید که در سال اول 1000 بشکه نفت به قیمت هر بشکه 10 دلار تولید می کرد. در سال دوم، به دلیل افزایش هزینه های نیروی کار، این شرکت 1000 بشکه نفت به قیمت هر بشکه 15 دلار تولید کرد. اگر شرکت نفت در سال دوم 1000 بشکه نفت بفروشد، هزینه ای معادل 10000 دلار تحت FIFO برای اهداف مالی و 15000 دلار تحت LIFO برای اهداف مالیاتی ثبت می کند. 5000 دلار تفاوت موقتی است که موجب بدهی مالیات معوق 1500 دلاری (5000 دلار × 30 درصد) می شود.

شناخت و عدم شناخت
وضعیت مالیات معوق تنها در صورتی قابل شناسایی است که رویداد مالیات پرداختنی آتی «احتمال بیشتری نسبت به عدم وقوع» داشته باشد. بدهی های مالیاتی معوق را می توان در صورت شناسایی به عنوان سهام یا بدهی تلقی کرد. طبقه‌بندی حقوق صاحبان سهام معمولاً ناشی از استفاده شرکت از استهلاک تسریع شده برای اهداف مالیاتی است، اما نه برای اهداف گزارشگری مالی.

در مواردی که عنصر محتمل‌تر از عدم دقت بیشتر برای بدهی مالیاتی معوق دیگر دقیق نیست، شرکت باید تأثیرات تأخیر را لغو کند و اثرات آن را در اولین دوره گزارش پس از تغییر گزارش دهد. شرکت ممکن است برای تصحیح صورت‌های مالی قبلی نیاز به کاهش قیمت داشته باشد، تا زمانی که عدم شناسایی بدهی تغییرات مهمی در صورت سود و زیان یا صورت سود و زیان ایجاد کند.

رقابت بدون ریسک با 100000 دلار پول نقد مجازی
مهارت های معاملاتی خود را با شبیه ساز سهام رایگان ما امتحان کنید. با هزاران معامله‌گر Investopedia رقابت کنید و راه خود را به سمت بالا معامله کنید! قبل از شروع به خطر انداختن پول خود، معاملات را در یک محیط مجازی ارسال کنید. استراتژی های معاملاتی را تمرین کنید تا زمانی که آماده ورود به بازار واقعی هستید، تمرین مورد نیاز خود را داشته باشید. امروز شبیه ساز سهام ما را امتحان کنید >>

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 15:38

مشاوره مالیاتی رایگان

 

نقش ها و مسئولیت ها
اگرچه وظایف روزانه یک حسابدار بسته به موقعیت و سازمان متفاوت است، برخی از رایج ترین وظایف و مسئولیت های حسابداران عبارتند از:

حصول اطمینان از صحت اسناد مالی و همچنین مطابقت آنها با قوانین و مقررات مربوط
تهیه و نگهداری گزارش های مالی مهم
تهیه اظهارنامه مالیاتی و اطمینان از پرداخت صحیح و به موقع مالیات
ارزیابی عملیات مالی برای توصیه بهترین شیوه ها، شناسایی مسائل و استراتژی راه حل ها، و کمک به سازمان ها برای اجرای کارآمد.
ارائه راهنمایی در مورد کاهش هزینه، افزایش درآمد و به حداکثر رساندن سود
انجام ارزیابی های پیش بینی و تحلیل ریسک
علاوه بر این، حسابداران موظف هستند که از نظر قانونی صادقانه عمل کنند و از سهل انگاری در عملکرد خود اجتناب کنند. به این ترتیب، آنها همچنین مسئول اطمینان از مطابقت سوابق مالی مشتریان خود با قوانین و مقررات مربوطه هستند.

مهارت های مهم حسابداری
چندین مهارت نرم و فنی وجود دارد که همه حسابداران برای موفقیت در نقش خود به آنها نیاز دارند. برخی از مهم ترین مهارت های حسابداران عبارتند از:

مهارت های نرم
توجه به جزئیات
متخصصان حسابداری باید توجه زیادی به جزئیات داشته باشند تا اطلاعات را دقیق و منظم نگه دارند. با مقدار داده های مالی که باید تجزیه و تحلیل شوند، می توان به راحتی اشتباه کرد. با این حال، اگر خطاهای ساده کشف نشوند، می توانند به مشکلات بسیار بزرگتری تبدیل شوند.
ارتباط
حسابداران باید بتوانند با دقت گوش دهند تا حقایق و ارقام را از مشتریان، مدیران یا سایر ذینفعان جمع آوری کنند. آنها همچنین باید بتوانند نتایج کار خود را به وضوح بیان کنند و یافته های خود را در گزارش های مکتوب ارائه کنند.
مهارتهای فنی
هوش تجاری
برای اینکه در این نقش مؤثر باشد، یک حسابدار باید کارکردهای اساسی یک کسب و کار را برای تجزیه و تحلیل دقیق و تفسیر داده های مالی درک کند. داشتن یک پایه محکم در کسب و کار، زمینه ای را برای اطلاعات مالی که حسابداران به صورت روزانه با آن کار می کنند، فراهم می کند.
سواد کامپیوتر
افراد حرفه ای در این زمینه باید بتوانند از نرم افزارهای پیشرفته حسابداری و سایر ابزارهای مبتنی بر کامپیوتر برای کار موثر استفاده کنند.

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره مالیاتی رایگان, نویسنده : masi masinabi بازدید : 93 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 13:39